Velkommen til Albertslund Kommunes foreningsportal

Her kan du finde ledige lokaler og baner, sende forespørgsel om booking, søge tilskud, administrere din forening m.m.

I Foreningsregistret kan du søge efter foreninger baseret på aktiviteter.

Under Dokumenter finder du vejledninger i portalens forskellige funktioner.

Er du allerede registreret som bruger i en forening eller virksomhed, skal du bruge dit personlige login bestående af e-mail og kodeord. Har du ikke et kodeord, kan du via dit MitID lave et. Se under Dokumenter, hvordan du logger ind.

Nye brugere i foreninger eller virksomheder skal oprettes, inden det er muligt at logge ind. Er du tilknyttet en forening skal du kontakte den foreningsansvarlige i din forening, hvis du ved, hvem det er. Det er som regel formanden. Ellers kan du kontakte idraet@albertslund.dk.

Er du privatperson eller virksomhed skal du klikke på Registrer dig øverst i højre hjørne og udfylde de nødvendige oplysninger. Herefter skal du bruge dit personlige MitID til at verificere dig.

Hvis du arbejder i en intern afdeling i Albertslund Kommune, og gerne vil have adgang til Foreningsportalen for at booke lokaler udenfor rådhuset, kan du kontakte idraet@albertslund.dk. Vi ved, hvem i din afdeling der har mulighed for at oprette dig som booker.

Spørgsmål vedr. lokaler i Sundhedshuset skal rettes til sundhedshuset@albertslund.dk, kommunens øvrige faciliteter til idraet@albertslund.dk.